Vijesti 08.06.2020.
I dalje je u tijeku provedba projekta “Recikliraj za bolje sutra”
Lani je počela realizacija projekta „Recikliraj za bolje sutra“, koja se provodi kroz niz izobrazno-informativnih aktivnosti, a partneri na projektu su Grad Ogulin i Općina Plaški.
Prema riječima voditelja projekta Igora Trbovića, zajednički cilj je doprinijeti pozitivnim promjenama u sustavu gospodarenja otpadom. Svrha provedbe projekta je izgradnja svijesti građana grada Ogulina i općine Plaški o važnosti odgovornog postupanja s komunalnim otpadom, s posebnim naglaskom na sprječavanju nastanka otpada, pravilno odvajanje otpada u kućanstvima, kućno kompostiranje i ponovnu uporabu predmeta.
Razdoblje provedbe projekta moralo je zbog korone i svih mjera, biti produljeno za tri mjeseca, a ukupna vrijednost projekta iznosi 498.040,00 kuna.
Od toga su bespovratna sredstva: 423.334,00 kuna. EU sufinancira 85% ukupnog iznosa, a Grad Ogulin 15% (od čega Općina Plaški 30%).
Nakon provedenih postupaka jednostavne nabave, kako navodi Igor Trbović, utvrđeni su sljedeći troškovi: upravljanje projektom i administracija 19.750,00 kuna, izrada internetske stranice 41.500,00 kuna, tisak promotivnog materijala (letci, brošure, plakati, slikovnice, bojanke itd.) 101.381,25 kuna, edukativne radionice za djecu 84.000,00 kuna, javne tribine i radionice za građane 71.500,00 kuna, obilježavanje događaja 16.000,00 kuna, natjecanje za djecu u osnovnim školama 8.000,00 kuna, izrada i objava bannera na internet portalu 8.000,00 kuna, radijske emisije 28.125,00 kuna, te radijski spotovi 42.750,00 kuna.
OGportal je bio uključen u projekt „Recikliraj za bolje sutra“ na način da su izrađivali i objavljivali bannere, a Radio Ogulin je do sada emitirao 12 istoimenih radijskih emisija. Cijeli ciklus, od 18 radijskih emisija, već je trebao biti realiziran, a u narednim tjednima to će biti i učinjeno. Svemu je kumovala epidemija koronavirusa, pa su tako izostale i javne tribine te dolasci gostiju.
Otvorenjem novog studija, simbolično smo obilježili 55. rođendan
U subotu smo i službeno otvorili naš novi studio, a cijeli događaj uveličali su naši dragi gosti i uzvanici. Tijekom subotnjeg prijepodneva i naš program bio je u svečarskom ruhu. Prvotni plan je bio da se novi studio svečano otvori na sam rođendan radija, točnije 4. travnja, ali planove nam je poremetila epidemija koronavirusa. Podsjećamo, službeno emitiranje Radio Ogulin počeo je davne 1965. godine, 4. travnja. Dakle, ove godine jedina radio postaja u našem gradu, obilježava 55. rođendan.
Stoga, je svečano, ali ujedno skromno otvorenje upriličeno u subotu u nazočnosti zaposlenika radija, izvođača radova, gradskih čelnika i nekolicine gostiju. Otvorenju su nazočili predsjednik Hrvatskog novinarskog društva Hrvoje Zovko, te bivši predsjednik Vijeća za elektroničke medije i aktualni predsjednik Programskog vijeća HRT-a Zdravko Kedžo, koji se u programu Radio Ogulina i sad može često čuti u emisiji “Znam da ništa ne znam”. U toj emisiji gostuje i prof. sa Verna Ivan Tanta, te komunikacijski stručnjak Petar Tanta, koji su također nazočili otvorenju.
Prigodnim riječima nazočnima su se obratili direktorica radija Dubravka Vuković, gradonačelnik grada Ogulina Dalibor Domitrović, te spomenuti gosti.
Zahvala je upućena gradu Ogulinu koji je uložio sredstva za uređenje prostora i nabavku nove opreme, a radove su, zanimljivo, izvodila trojica Dalibora i njihovi djelatnici: Dalibor Bašić, Dalibor Juričić i Dalibor Kolić, te Zdravko Puškarić (Balta) koji se sa kćerkom Lorenom do posljednjeg trenutka znojio u želji da sve bude besprijekorno. A da takvo i jest, možete vidjeti na našim fotografijama. One radijsko-tehničke zahvate sa mnoštvom žica i žičica, spojeva, aparata i uređaja odradila je ekipa tvrtke Euro komunikacije predvođena Miljenkom Novoselom, koji su osim izuzetne stručnosti iskazali i veliku dozu strpljenja za sve naše ideje i prohtjeve.
Novi studio iz kojeg se emitira program uživo sve nas raduje kao i naše suradnike, a zahvaljujući donaciji “Prime” i kancelarijski dio sada izgleda puno ljepše.
Istina, još od veljače, kada su radovi počeli, gušili smo se u prašini, jer smo morali raditi dok su majstori razbijali zidove, postavljali parkete, ličili prostorije, postavljali novu opremu…. Ali, sada nam nije žao, isplatilo se biti strpljiv.
Tijekom subotnjeg prijepodnevnog programa, u posebnoj emisiji posvećenoj radiju, naši slušatelji i gosti dali su nam podršku i poželjeli nam još puno ovakvih rođendana.
A naš dugogodišnji poslovni partner Božidar Bulić i njegov “Štros” razveselili su nas raznim specijalitetima.
U tijeku je još jedan pokušaj prodaje HOC Bjelolasice
Stečajni upravitelj društva HOC BJELOLASICA d.o.o. u stečaju, Tomislav Đuričin, proteklog je tjedna, točnije 3.lipnja, objavio još jednu prodaju imovine stečajnog dužnika.
Imovina stečajnog dužnika se prodaje prikupljanjem pisanih ponuda te se prodaju slijedeće cjeline: Jasenak I čija utvrđena vrijednost nekretnina iznosi 29.140.000,00 kn, a vrijednost pokretnina na istoj lokaciji iznosi 9.685.890,00 kn, odnosno ukupna vrijednost nekretnina i pokretnina cjeline Jasenak I iznosi 38.825.890,00 kn. Početna cijena i minimalna cijena (cijena ispod koje se imovina ne može prodati) za nekretnine iznosi 4.373.757,67 kn, a početna i minimalna cijena pokretnina iznosi 1.453.800,13 kn, odnosno ukupna početna i minimalna cijena za za nekretnine i pokretnine iznosi 5.827.557,80 kn. Imovina Jasenka I se prodaje kao cjelina (nekretnine i pokretnine).
Pisane ponude se dostavljaju preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu stečajnog upravitelja u zatvorenim kovertama sa naznakom: „ponuda za prodaju imovine Jasenak I – NE OTVARATI“.
Pod branom čija utvrđena vrijednost nekretnina iznosi 1.700.000,00 kn. Početna cijena i minimalna cijena (cijena ispod koje se nekretnina ne može prodati) iznosi 592.753,35 kn. Pisane ponude se dostavljaju preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu stečajnog upravitelja u zatvorenim kovertama sa naznakom: „ponuda za prodaju imovine Pod branom – NE OTVARATI“.
Rok za dostavu ponuda je 8 dana, a počinje teći narednog dana od dana objave poziva za podnošenje ponuda. Jamčevina iznosi 5 % od ukupne cijene svake pojedine cjeline. Procjembeni elaborati tržišne vrijednosti nekretnina i pokretnina dostupni su na web stranici http://www.bjelolasica.hr .
Potpore za očuvanje radnih mjesta u našoj županiji zatražilo 2154 poslodavaca
Za potpore kako bi se “preživjelo” usred koronakrize u mjesecu ožujku je isplaćeno 26,6, a u travnju 43,6 milijuna kuna.
Nemamo, na žalost svih, često razloga hvaliti našu vlast (na svim nivoima), no u koronakrizi povukla je poteze koji pohvale zaslužuju, a među njima su svakako mjere potpore za očuvanje radnih mjesta.
Odnosilo se to na one tvrtke i obrtnike čiji je rad naprosto stao, a udarac koronakrize umalo bio koban, ili, službenog naziva „za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenim koronavirusom”.
Zavod za zapošljavanje, odnosno Područni ured Karlovac, po riječima predstojnice Ivane Mehle, od početka primjene tih mjera do sada je zaprimio 2.154 zahtjeva poslodavaca, a manje od deset posto je negativno riješeno.
– Pretpostavka je da su svi oni kojima je rad obustavljen Odlukom Stožera CZ predali zahtjev za mjerom. No, i drugi su bilježili ili pad prihoda ili nedostatak materijala za rad ili otkazivanje narudžbi, pa se većina poslodavaca uklopila u potencijalne korisnike mjere, kazala nam je Mehle.
Plaće od države, 3.250 kuna za ožujak, a 4.000 kuna za travanj, primilo je skoro 20.000 radnika: prvi mjesec 8.260, drugi i više, 11.211. Ipak, ispalo je da svi tu potporu nisu trebali dobiti.
– Taj broj se svakodnevno mijenja jer se provjerama utvrđuje da nisu imali pravo na potporu koja je bila isplaćena automatski. Zbog velikog broja zahtjeva po prvi put je primijenjen takav način isplate jer se pojedinačnom obradom sredstva ne bi stigla isplatiti na vrijeme. Također, ovih dana imamo i odustanke od mjere obzirom da korisnici ove mjere nemaju pravo na isplatu dobiti i slično do 31.12.2021. godine, navela je Mehle.
A da, kao i obično, ima i posve suprotnih primjera, pokazalo se i kod ovih potpora.
– Svakako bih istaknula korisnike mjere koji odustaju od potpore jer im se poslovanje u svibnju ustabililo i smatraju neopravdanim koristiti potporu na koju imaju pravo do 31. svibnja, naglasila je Ivana Mehle.
Koliko bi poslodavaca potporu moglo zatražiti za ovaj mjesec, tek će biti poznato, ali na nacionalnoj razini očekuje se isplata za 75.000 do100.000 radnika. (KAportal)