Vijesti 25.03.2020.

No comments

18 osoba u županiji boluje od koronavirusa

Na današnji dan broj oboljelih od koronavirusa u Karlovačkoj županiji bilo je 18, a radi se o dvije ženske osobe, rekao je na podnevnoj tiskovnoj konferenciji Nikša Antica, ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Karlovačke županije.

Do sada je testirana 101 osoba, a čekaju se rezultati analize četiri nalaza iz klinke Fran Mihaljević iz Zagreba. Svi pacijenti koji su hospitalizirani u karlovačkoj Općoj bolnici su stabilnog stanja i blaže kliničke slike.
Zamjenica župana Vesna Hajsan Dolinar rekla je da je u Domu zdravlja Karlovac na Dubovcu u izdvojenom dijelu, sedam dana u tjednu, otvorena ambulanta u koju se mogu javiti svi oni koji sumnjaju da su se zarazili koronavirusom. Ambulanta je otvorena 24 sata, a građani mogu upite postaviti i telefonom na broj 091/614-9052. Osim toga, svi pacijenti mogu se javiti i svom obiteljskom liječniku.
Napomenula je i da su vikendom u svakom domu zdravlja dežurne ambulante, koje rade od 8 do 20 sati, pa ukoliko građani imaju bilo kakve poteškoće koje nisu vezane uz zarazu koroanvirusom, mogu se i tamo obratiti za pomoć. Na web stranici Karlovačke županije svakog tjedna će biti objavljeni telefonski brojevi domova zdravlja u svim gradovima žuapnije te općini Vojnić.

Nikša Antica izvjestio je da je Nacionalni stožer civilne zaštite još jednu nužnu mjeru posebne organizacije hitne medicinske službe i sanitetskog prijevoza za vrijeme trajanja epidemije. Tom odlukom uspostavlja se koordinacija rada svih hitnih medicinskih službi i sanitetskih prijevoza u cijeloj Republici Hrvatskoj te zajedničko djelovanje u sklopu Hrvatskog zavoda za hitnu medicinu. U županijskom Zavodu stoga su donijeli odluku o upravljanju i organizaciji timova hitne medicinske službe kao i jednoj vrsti funkcionalne integracije svih sanitetskih prijevoza na području Karlovačke županije.

 

U utorak prva on line sjednica ogulinskog Gradskog vijeća

Sukladno uputi Ministarstva uprave, od 13. ožujka 2020. godine, da se u ovim okolnostima oko širenja zaraze koronavirusa COVID-19, sjednice predstavničkih tijela održavaju na daljinu, a radi donošenja hitnih i neodgodivih odluka, predsjednik ogulinskog Gradskog vijeća Marinko Herman sazvao je za 31. ožujak 10. sjednicu Gradskog vijeća.

Na on line sjednici gradski vijećnici će raspravljati o dvije točke Dnevnog reda, a radi se o Prijedlogu Odluke o razrješenju dužnosti ravnateljice javne ustanove Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke te Prijedlogu Odluke o imenovanju vršiteljice dužnosti ravnateljice javne ustanove Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke.

Izvjestitelj za obje točke dnevnog reda bit će predsjednik Odbora za izbor i imenovanje Filip Šehović, a početak sjednice zakazan je za 9 sati.

Kako doznajemo, glasovanje za točke dnevnog reda obavit će se putem elektročke pošte, na adresu elektroničke pošte predsjednika Gradskog vijeća [email protected], najkasnije do 11:00 sati. Vijećnici će se izjašnjavati o prijedlogu Odluka sa „ZA“, „PROTIV“ ili „SUZDRŽAN“.
Vijećnici koji nisu u mogućnosti poslati svoj glas putem elektroničke pošte bit će telefonski pozvani da svoj glas daju putem telefonskog poziva predsjedniku Gradskog vijeća. Glasovanje putem telefonskog poziva bit će snimano.
Nakon isteka roka za izjašnjavanje, svi vijećnici će se obavijestiti e-mailom o rezultatu glasovanja, odnosno da li je Prijedlog usvojen.

Ogulinski Stožer izdao 50 propusnica

Stožer civilne zaštite grada Ogulina sukladno Odluci o zabrani napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka u Republici Hrvatskoj, za okolnosti iz točke II.e, do sada je izdao 50 propusnica i to za hitne i nužne potrebe građana.

Veći dio izdanih propusnica odnosi se na propusnice koje su izdane onim građanima koji su pratnja onkoloških bolesnika. Pored njih, propusnice su izdavane i onima koji skrbe za djecu i starije.
Propusnice se izdaju na način da se telefonskim putem, na javno objavljeni broj Stožera 522-612 i 098/167-8385, kontaktira Stožer, obrazloži razlog potrebe izdavanja propusnice i u slučaju opravdanog razloga, sukladno Odluci, uzimaju se nužni podaci, a sama propusnica građanima se dostavlja putem slike, elektronskim putem (e-mail, Viber i sl.), bez osobnih dolazaka.

Mole se građani da prilikom upućivanja zahtjeva Stožeru civilne zaštite grada Ogulina za izdavanje propusnice, budu odgovorni i svoje zahtjeve upućuju iz opravdanih razloga.

Pučko uskoro započinje niz on line programa

Pučko otvoreno učilište Ogulin započinje uskoro sa provedbom niza on line aktivnosti. “Obrazovanje, umjetnost i kultura uvijek su bili svojevrsno društveno cjepivo, koje višestruko povoljno djeluje na zdravlje i vitalnost zajednice. Socijalno su isključeni oni pojedinci koji nisu u mogućnosti sudjelovati u normalnim (uobičajenim) aktivnostima društva kojemu pripadaju, zbog čimbenika koji su izvan njihove kontrole što je u današnjem slučaju pandemija koronavirusa na svjetskoj razini.” – poručuju iz Pučkog učilišta.

Kako bi umanjili socijalnu isključenost no i nastavili s obrazovnim i kulturnim programima, Pučko otvoreno učilište Ogulin za vrijeme trajanja mjera prevencije širenja koronavirusa, provest će niz online aktivnosti koje će uključivati sadržaje kako slijedi:
1. Obrazovanje ponedjeljkom
2. Kino klub Ogulin utorkom
3. EDO Eko kutak srijedom
4. Gazbeni kutak četvrtkom
5. Spikeraj petkom
6. Plesna škola subotom
7. Kazalište nedeljom

Sve sadržaje pripremat će stručni suradnici POU Ogulin, rekla nam je ravnateljica Blanka Poljak Franjković. Planirani program podložan je izmjenama o kojima ćemo vas pravovremeno obavijestiti. Sadržaj će se najavljivati i objavljivati u događaju te na službenim stranicama organizatora, stručnih suradnika i lokalnih medija.

Kampanja započinje u nedjelju, 29. ožujka, s početkom u 20:00 sati. Tada će biti upriličena online video premijera predstave “(Gu)bitak” u izvedbi ogulinske Dramske skupine Ex Voto. “Nadamo se da ćete dok ste doma ostati s nama.” – rekla je ravnateljica Blanka Poljak Franjković.

Sve prijedloge, ukoliko se i vi želite uključiti u kampanju, te upite slobodno možete uputiti i putem elektronske pošte na adresu [email protected].

“Ujedno, molimo sve da se pridržavaju naputaka Vlade RH, Stožera za civilnu zaštitu RH i Grada Ogulina a u cilju prevencije širenja koronavirusa (COVID-19)”, poručuje za kraj Blanka Poljak Franjković.

fb-share-icon

No Comments Yet.

Leave a comment